30 Ekim 2010 Cumartesi

Halloween 2010

Cadilar Bayrami da denilen, Halloween Almanya'da önceleri kutlanmazdi. Son yillarda kutlanir oldu. 31 Ekim yaklasirken, marketlerde, ciftliklerde süs kabagi daha cok satilir oldu.
Bugün yoldan gecerken, bir ciftligin önündeki kalabaligi fark ettim ve arabayi kenara park edip biraz bakindim, resim cektim. Insanlar evlerini süslemek icin, süs kabagi almaya gelmislerdi.

 Burasi ciftligin girisi.

(Ciftliklerin, temiz ve bakimli olmalari hemen dikkatimizi cekiyor)

Cifciler, tarlalarindan topladiklari kabaklari satisa cikartmislardi. Büyüklü kücüklü kabaklar alicilarini bekliyordu..

 








Sera icinde satilan süs kabaklarindan bir tane de ben sectim.

Bu ailenin kizlari da en güzel kabagi bulmaya calisiyor.













Bugünkü google ve
Happy Halloween amblemi:
(www.google.de)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder